Tlf. 96 201 61 52

GIMNÀS
MIXTE

ACTI PUMP

ACTI PUMP

És la classe amb barra i discos que enforteix i tonifica tot el cos, treballaràs els principals grups musculars.

Està dissenyat per millorar la força i la resistència muscular i al mateix temps cremar moltes calories. Utilitza tracks de música, acuradament seleccionats, per guiar-nos durant la classe i obtenir els millors resultats. La durada de la classe és habitualment de 60 minuts.

força
aeròbic
resistència
GAP

GAP

Es defineix com una disciplina destinada a reforçar i tonificar principalment tres parts del nostre cos tal com resen les seves sigles: Glutis, Abdominals i Cames.

El seu ús s'està expandint per molts gimnasos amb el clar objectiu de combatre les conseqüències d'una vida sedentària que pot provocar flacciditat i acumulació de greixos en aquestes tres zones corporals, sobretot en les dones.

força
aeròbic
resistència
ZUMBA

ZUMBA

És un moviment o disciplina fitness d'origen colombià, enfocat d'una banda a mantenir un cos saludable i per altra a desenvolupar, enfortir i donar flexibilitat al cos mitjançant moviments de ball combinats amb una sèrie de rutines aeròbiques.

La zumba utilitza dins de les seves rutines els principals ritmes llatinoamericans, com ho són la salsa, el merengue, la cúmbia, el reggaeton i la samba.

En cada sessió de Zumba, es poden arribar a cremar 800 calories. Gràcies a això pots tenir un cos més tonificat.

força
aeròbic
resistència
COMBAT

COMBAT

És un programa d'entrenament cardiovascular, inspirat en les Arts Marcials, amb el qual alliberaràs grans dosis d'adrenalina i descobriràs la teva força interior.

Els seus moviments deriven d'una gran varietat de disciplines, com : Karate, Boxa, Tae Kwon Do , Tai Chi i Muay Tailandès.

Cremaràs moltes calories i aconseguiràs una millor resistència cardiovascular.

força
aeròbic
resistència
PILATES

PILATES

És un mètode d'exercici físic que consisteix en exercitar el cos i la ment amb moviments suaus i alhora constants, la qual cosa necessita molta concentració al llarg de cada sessió.

Són importants tant la tècnica com la força, la resistència, la flexibilitat muscular i l'autocontrol, que milloren amb la pràctica.

força
aeròbic
resistència
CICLO INDOOR

CICLO INDOOR

És un entrenament o exercici aeròbic que s'efectua amb una bicicleta estàtica al ritme de determinada música.

Aquesta activitat permet una preparació física molt completa.

Al practicar s'efectua no sol exercici cardiovascular, sinó també, alhora, s'aconsegueix tonificar els músculs tant de cames com de braços.

Consisteix en un bon entrenament de la musculatura dels membres inferiors (cames), protegint les articulacions per evitar lesions. D'altra banda, la pràctica d'aquest treball trenca la monotonia de la bicicleta estàtica i la converteix en un esport divertit, relaxat, motivant i més

força
aeròbic
resistència
CIRCUIT TRAINING

CIRCUIT TRAINING

És un concepte de fitness que té connexió directa al grau de funcionalitat dels moviments o activitats que realitzem a l'entrenar.

Es tracta de millorar la capacitat funcional de les activitats individuals.

força
aeròbic
resistència
TRX

TRX

L'entrenament en suspensió proporciona un avantatge als participants en comparació amb el simple protocol de l'entrenament de força convencional, perquè cada exercici de l'entrenament en suspensió desenvolupa la força funcional al mateix temps que millora la flexibilitat, l'equilibri i l'estabilitat de la part central (core) del cos, tal com s'exigeix en qualsevol activitat esportiva o en la vida quotidiana.

força
aeròbic
resistència
CINTURA/ABDOMEN

CINTURA/ABDOMEN

En una activitat en la que el trevall es concentra en la zona central del cos, la cintura i abdomen.

Es combinen distints ejercicis, per a trevallar tots els muscles i que la classe siga amena.

força
aeròbic
resistència
STEP

STEP

Es step es una activitat fisica variant de l'aeróbic que consisteig en la realització d'una secuencia d'ejecicis sobre un escaló, denominat "step", i mentres es seguix una coreografia.

 

força
aeròbic
resistència
CIRCUIT MUSCULACIÓ

CIRCUIT MUSCULACIÓ

Es fa un circui, en el que es trevalla principalment en peses, barres i mancuernes.

força
aeròbic
resistència
FITBALL/CARDIO S

FITBALL/CARDIO S

Permitix trevallar tot el cos.

Millora l'equilibri i la posisio dels nostres mucles.

Encara que estrevallen totes les parts del cos, la zona central "el core", es la que mes es trevalla.

Millora el control postural.

Es trevalla tanta la coordinació i la flexibilitat, com la resistencia i la força.

força
aeròbic
resistència
BALLS DE SALO

BALLS DE SALO

força
aeròbic
resistència

Horari d'apertura

L'horari d'apertura és el mateix que el de les activitats.

Adreça

C/Muntanya, 30
Algemesí 46680
València
Tlf. 96 201 61 52

Estem